Korkuteli Belediye Başkanı Ömer İşlek mazbatayı almasından sonra geçen 550 gün ile alakalı sosyal medya hesaplarından bir paylaşım yaptı. İşlek paylaşımında "Tüm Korkuteli'ne Teşekkür" ederken kısa bir değerlendirmede de bulundu. İşlek, geriye kalan 3.5 yıl içerisinde seçim beyannamesinde olmayan bir çok proje yapacaklarının da müjdesini verdi.
Haber Giriş Tarihi: 05.10.2020 11:55
Haber Güncellenme Tarihi: 05.10.2020 11:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
TAM 1,5 YILI TAMAMLADIK
Başkan İşlek paylaşımında; “Tüm
Korkuteli’ne Teşekkürlerimle. Bugün 550. Gün
Bugün tam 1,5 yılı tamamladık. Siz aziz
milletimizin Korkuteli’nin Değişimi Yolunda çalış ve ilçemizi geliştir diyerek
Mazbatamızı verdiğiniz günün 550.'si. Particilik yapmadan, millete yalan
söylemeden, rüşvet almadan, kişi ayrımı yapmadan, şeffaf ve içten geçirmeye
çalıştığımız, adaletli bir şekilde gönül belediyeciliği ile üretken
belediyeciliğin örneklerini sunmaya çalıştığımız 1,5 yıl.
GERİYE 3,5 YIL KALDI
Sabah 6, gece 1 ekibimizin beyninde
proje, kalbinde Korkuteli Aşkıyla geçirdiğimiz 1,5 yıl...
Geriye 3,5 yıl kaldı. Arasta, Et Entegre
Tesisi, Süt Entegre Tesisi, Doğalgaz kullanımı, 52 köyümüzün tüm yollarının
asfaltlanması, doğalgaz sonrası merkez 6 mahallemizin üst yapılarının
tamamlanması vs vs... Ve kitapçığımızda taahhüt etmememize rağmen çocuklarımız
için, gençlerimiz için, büyüklerimiz için yapacağımız nice projeler...
KORKUTELİ ÇOK FARKLI OLACAK
İnşallah 3,5 yıl sonra seçimlere
girerken bakacağımız Korkuteli çok farklı olacak...
Bugünlere sizlerin duası ve manevi destekleri ile geldik... Daha fazla
dua, daha fazla motivasyon ve daha fazla desteğinizle el birliği içinde ilçemiz
için nice 550 günlere... Takdir sizin Hüküm Allah’ındır..."Az Laf, Çok İş..."
ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
BAŞKAN İŞLEK’TEN 550 GÜN PAYLAŞIMI
Korkuteli Belediye Başkanı Ömer İşlek mazbatayı almasından sonra geçen 550 gün ile alakalı sosyal medya hesaplarından bir paylaşım yaptı. İşlek paylaşımında "Tüm Korkuteli'ne Teşekkür" ederken kısa bir değerlendirmede de bulundu. İşlek, geriye kalan 3.5 yıl içerisinde seçim beyannamesinde olmayan bir çok proje yapacaklarının da müjdesini verdi.
TAM 1,5 YILI TAMAMLADIK
Başkan İşlek paylaşımında; “Tüm Korkuteli’ne Teşekkürlerimle. Bugün 550. Gün
Bugün tam 1,5 yılı tamamladık. Siz aziz milletimizin Korkuteli’nin Değişimi Yolunda çalış ve ilçemizi geliştir diyerek Mazbatamızı verdiğiniz günün 550.'si. Particilik yapmadan, millete yalan söylemeden, rüşvet almadan, kişi ayrımı yapmadan, şeffaf ve içten geçirmeye çalıştığımız, adaletli bir şekilde gönül belediyeciliği ile üretken belediyeciliğin örneklerini sunmaya çalıştığımız 1,5 yıl.
GERİYE 3,5 YIL KALDI
Sabah 6, gece 1 ekibimizin beyninde proje, kalbinde Korkuteli Aşkıyla geçirdiğimiz 1,5 yıl...
Geriye 3,5 yıl kaldı. Arasta, Et Entegre Tesisi, Süt Entegre Tesisi, Doğalgaz kullanımı, 52 köyümüzün tüm yollarının asfaltlanması, doğalgaz sonrası merkez 6 mahallemizin üst yapılarının tamamlanması vs vs... Ve kitapçığımızda taahhüt etmememize rağmen çocuklarımız için, gençlerimiz için, büyüklerimiz için yapacağımız nice projeler...
KORKUTELİ ÇOK FARKLI OLACAK
İnşallah 3,5 yıl sonra seçimlere girerken bakacağımız Korkuteli çok farklı olacak...
Bugünlere sizlerin duası ve manevi destekleri ile geldik... Daha fazla dua, daha fazla motivasyon ve daha fazla desteğinizle el birliği içinde ilçemiz için nice 550 günlere... Takdir sizin Hüküm Allah’ındır..."Az Laf, Çok İş..." ifadelerini kullandı.En Çok Okunan Haberler