Antalya Süper Amatör Ligi 1. Grupta mücadele eden Korkuteli Belediyespor’a Adrasan Ticaret forma desteğinde bulundu
Haber Giriş Tarihi: 11.10.2016 10:00
Haber Güncellenme Tarihi: 11.10.2016 10:00
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
Belediye Spor Kulüp Başkanı
Mehmet Emin Kolan, Antrenör Bayram Kutlu, İsmail ve Aydın Adrasan’ı makamında
ziyaret ederek, vermiş oldukları desteklerden dolayı teşekkür ettiler. Antalya Süper Amatör Ligi 1. Grupta mücadele eden
Korkuteli Belediyespor’abaşarılar dileyen İsmail ve Aydın Adrasan Kardeşler,
“Korkuteli Belediyespor takımı bizim bölgemizin takımı. Süper amatör liginde
başarılar diliyoruz. Takımımıza Süper Amatör Liginde her zaman desteklerimiz
olmuştu. Belediyespor' un nerede mücadele ederse etsin bu takım bizim
takımımız. Ona destek olmak bizlerin görevidir" dedi.Belediyespor Kulüp Başkanı Mehmet Emin Kolan; “Desteklerinden
dolayı Adrasan Ticaret sahipleri Aydın ve İsmail Adrasan kardeşlerime teşekkür
ediyorum. Bu sezon iyi bir takım kurduk. Bu sezon grubumuzda şampiyon olarak
BAL olan Bölgesel Amatör Lige yükselmek istiyoruz. Bunu başaracak
güçteyiz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Belediyespor’ un Formaları Adrasan Ticaretten
Antalya Süper Amatör Ligi 1. Grupta mücadele eden Korkuteli Belediyespor’a Adrasan Ticaret forma desteğinde bulundu
Belediye Spor Kulüp Başkanı Mehmet Emin Kolan, Antrenör Bayram Kutlu, İsmail ve Aydın Adrasan’ı makamında ziyaret ederek, vermiş oldukları desteklerden dolayı teşekkür ettiler. Antalya Süper Amatör Ligi 1. Grupta mücadele eden Korkuteli Belediyespor’a başarılar dileyen İsmail ve Aydın Adrasan Kardeşler, “Korkuteli Belediyespor takımı bizim bölgemizin takımı. Süper amatör liginde başarılar diliyoruz. Takımımıza Süper Amatör Liginde her zaman desteklerimiz olmuştu. Belediyespor' un nerede mücadele ederse etsin bu takım bizim takımımız. Ona destek olmak bizlerin görevidir" dedi. Belediyespor Kulüp Başkanı Mehmet Emin Kolan; “Desteklerinden dolayı Adrasan Ticaret sahipleri Aydın ve İsmail Adrasan kardeşlerime teşekkür ediyorum. Bu sezon iyi bir takım kurduk. Bu sezon grubumuzda şampiyon olarak BAL olan Bölgesel Amatör Lige yükselmek istiyoruz. Bunu başaracak güçteyiz" dedi.
En Çok Okunan Haberler