Korkuteli İlçe Kaymakamı Ömer Çimşit, dün sabah muhtarlar ile yapılan toplantıda ilçede yeni kurulan Korkuteli Tarımsal Kalkınma Kooperatifine destek verilmesini istedi
Haber Giriş Tarihi: 02.08.2019 11:37
Haber Güncellenme Tarihi: 02.08.2019 11:37
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
Dün sabah merkez mahalle muhtarları ile İlçe Kaymakamı
Ömer Çimşit başkanlığında huzur toplantısı yapıldı. Toplantı öncesi Kaymakam
Çimşit muhtarlardan, ilçemizde yeni kurulan Korkuteli Tarımsal Kalkınma
Kooperatifine destek verilmesini istedi.
İlk etapta yüzde 90 kadın
üye lazım
Kaymakam
Çimşit; “ Bildiğiniz gibi önceki kooperatif müdürü Dudu Hanım ve bir grup
üretici tarafından Kor-Koop adı altında ilçemizde tarımsal kalkınma kooperatifi
kuruldu. Ancak kooperatifin özellikle kadın üye bazında desteğe ihtiyacı var.
Lütfen bu fırsatı kaçırmayalım. İlçenin tanıtımının yapılması, ilçemizin
ürünlerinin değerlendirilmesi anlamında büyük bir fırsat. Bu kooperatife ilk
etapta yüzde 90 kadın üye olmak zorunda. Bu sayede bakanlıklardan hibe, araç ve
gereç desteği sağlanacak. Birlikte hareket edersek, destek olursak ancak o şekilde
büyür. Sizlerden ricam lütfen kooperatifimize sahip çıkalım, destek olalım.” diye
konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çimşit, kooperatife destek istedi
Korkuteli İlçe Kaymakamı Ömer Çimşit, dün sabah muhtarlar ile yapılan toplantıda ilçede yeni kurulan Korkuteli Tarımsal Kalkınma Kooperatifine destek verilmesini istedi
Dün sabah merkez mahalle muhtarları ile İlçe Kaymakamı Ömer Çimşit başkanlığında huzur toplantısı yapıldı. Toplantı öncesi Kaymakam Çimşit muhtarlardan, ilçemizde yeni kurulan Korkuteli Tarımsal Kalkınma Kooperatifine destek verilmesini istedi.
İlk etapta yüzde 90 kadın üye lazım
Kaymakam Çimşit; “ Bildiğiniz gibi önceki kooperatif müdürü Dudu Hanım ve bir grup üretici tarafından Kor-Koop adı altında ilçemizde tarımsal kalkınma kooperatifi kuruldu. Ancak kooperatifin özellikle kadın üye bazında desteğe ihtiyacı var. Lütfen bu fırsatı kaçırmayalım. İlçenin tanıtımının yapılması, ilçemizin ürünlerinin değerlendirilmesi anlamında büyük bir fırsat. Bu kooperatife ilk etapta yüzde 90 kadın üye olmak zorunda. Bu sayede bakanlıklardan hibe, araç ve gereç desteği sağlanacak. Birlikte hareket edersek, destek olursak ancak o şekilde büyür. Sizlerden ricam lütfen kooperatifimize sahip çıkalım, destek olalım.” diye konuştu.
En Çok Okunan Haberler