SON DAKİKA
Hava Durumu

HEDEFİMİZ ŞAMPİYON OLMAK

Korkuteli Belediye Başkanı Ömer İşlek, sosyal medya hesabından paylaşımda bulunarak, 2020-2021 Bal LİGİ iç ve dış transfer görüşmelerinin ve anlaşmalarının tamamlandığını duyurdu.

Haber Giriş Tarihi: 02.03.2021 10:25
Haber Güncellenme Tarihi: 02.03.2021 10:25
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
HEDEFİMİZ ŞAMPİYON OLMAK

Başkan İşlek paylaşımında; “Değerli Korkuteliler, Kıymetli Futbolseverler ve

Takımımızın 12 numarası Taraftar guruplarımız; Bugün itibari ile 2020-2021 BAL LİGİ iç ve dış transfer görüşmelerimizi ve anlaşmalarımızı tamamlamış bulunmaktayız.  BAL LİGİ şampiyonlukları yaşamış, 3. LİG ve 2.LİG tecrübesi olan yeni futbolcularımız ile takımımız zıpkın gibi Maşallah...  İlçemize şimdiden hayırlı olsun...  Transfer Görüşmelerini beraberce gerçekleştirdiğimiz; Korkutelispor Kulübü Mali İşlerden sorumlu Yönetim Kurulu üyemiz Bayram Bulut’a, Teknik Direktörümüz Yılmaz Özlem’e ve Bayram Kutlu’ya, Sportif Direktör Önder Topçu’ya, Korkutelispor'un her branşında emeği bulunan Adil Özlü’ye, ANTKOR Yönetim Kurulu Başkanı Koray Doğanay’a bu başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Hedefimiz ve gece gündüz çalışmamız Şampiyon olmak. Yani 3. Lig... Takdir sizin Hüküm Allah’ındır. "Az Laf,Çok İş..." ifadelerini kullandı. 
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.