Korkuteli Belediye Başkanı Ömer İşlek, sosyal medya hesabından paylaşımda bulunarak, 2020-2021 Bal LİGİ iç ve dış transfer görüşmelerinin ve anlaşmalarının tamamlandığını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 02.03.2021 10:25
Haber Güncellenme Tarihi: 02.03.2021 10:25
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
Başkan İşlek paylaşımında; “Değerli Korkuteliler,
Kıymetli Futbolseverler ve
Takımımızın 12 numarası Taraftar guruplarımız; Bugün itibari ile
2020-2021 BAL LİGİ iç ve dış transfer görüşmelerimizi ve anlaşmalarımızı
tamamlamış bulunmaktayız. BAL LİGİ
şampiyonlukları yaşamış, 3. LİG ve 2.LİG tecrübesi olan yeni futbolcularımız
ile takımımız zıpkın gibi Maşallah... İlçemize
şimdiden hayırlı olsun... Transfer
Görüşmelerini beraberce gerçekleştirdiğimiz; Korkutelispor Kulübü Mali İşlerden
sorumlu Yönetim Kurulu üyemiz Bayram Bulut’a, Teknik Direktörümüz Yılmaz
Özlem’e ve Bayram Kutlu’ya, Sportif Direktör Önder Topçu’ya, Korkutelispor'un
her branşında emeği bulunan Adil Özlü’ye, ANTKOR Yönetim Kurulu Başkanı Koray
Doğanay’a bu başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Hedefimiz ve
gece gündüz çalışmamız Şampiyon olmak. Yani 3. Lig... Takdir sizin Hüküm
Allah’ındır. "Az Laf,Çok İş..." ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
HEDEFİMİZ ŞAMPİYON OLMAK
Korkuteli Belediye Başkanı Ömer İşlek, sosyal medya hesabından paylaşımda bulunarak, 2020-2021 Bal LİGİ iç ve dış transfer görüşmelerinin ve anlaşmalarının tamamlandığını duyurdu.
Başkan İşlek paylaşımında; “Değerli Korkuteliler, Kıymetli Futbolseverler ve
Takımımızın 12 numarası Taraftar guruplarımız; Bugün itibari ile 2020-2021 BAL LİGİ iç ve dış transfer görüşmelerimizi ve anlaşmalarımızı tamamlamış bulunmaktayız. BAL LİGİ şampiyonlukları yaşamış, 3. LİG ve 2.LİG tecrübesi olan yeni futbolcularımız ile takımımız zıpkın gibi Maşallah... İlçemize şimdiden hayırlı olsun... Transfer Görüşmelerini beraberce gerçekleştirdiğimiz; Korkutelispor Kulübü Mali İşlerden sorumlu Yönetim Kurulu üyemiz Bayram Bulut’a, Teknik Direktörümüz Yılmaz Özlem’e ve Bayram Kutlu’ya, Sportif Direktör Önder Topçu’ya, Korkutelispor'un her branşında emeği bulunan Adil Özlü’ye, ANTKOR Yönetim Kurulu Başkanı Koray Doğanay’a bu başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Hedefimiz ve gece gündüz çalışmamız Şampiyon olmak. Yani 3. Lig... Takdir sizin Hüküm Allah’ındır. "Az Laf,Çok İş..." ifadelerini kullandı.En Çok Okunan Haberler