Cumhuriyetin 97. yıl dönümü kutlamaları kapsamında konserlerini sürdüren Antalya Büyükşehir Belediyesi Cumhuriyet Bandosu, dün Korkuteli’ndeydi.
Haber Giriş Tarihi: 27.10.2020 09:18
Haber Güncellenme Tarihi: 27.10.2020 09:18
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
Antalya Büyükşehir Belediyesinin mobil etkinlik otobüsü, 29
Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamaları kapsamında ilçeleri gezerek konser vermeye
devam ediyor.
VATANDAŞLAR
BÜYÜK BİR COŞKU YAŞADI
Belediyenin
bando ve orkestrası ile yerel sanatçılardan oluşan Cumhuriyet Bandosu, mobil
etkinlik otobüsüyle dün ilçemize gelerek konser verdi. Belediye ekipleri mobil
etkinlik otobüsünün geçtiği yerlerde Türk bayrağı dağıtarak vatandaşların
Cumhuriyet Bayramını kutladı. Ellerindeki Türk bayraklarıyla Cumhuriyet
Bandosu'nun çaldığı şarkılara ve marşlara eşlik eden vatandaşlar büyük bir
coşku yaşadı.
BİR DİZİ
KONSER GERÇEKLEŞTİRDİ
CHP Korkuteli İlçe Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada;
“Büyükşehir Belediyemizin Mobil Etkinlik Aracı 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı
münasebetiyle İlçemizde Konser verdi. Antalya Büyükşehir Belediyesi Mobil
Etkinlik Otobüsünde birbirinden güzel eserleri seslendiren sanatçılarımız 29
Ekim Cumhuriyet Bayramının coşkusunu hemşerilerimizle paylaşarak bir dizi
konser gerçekleştirdi. Bu güzel etkinlik için Antalya Büyükşehir Belediye
Başkanımız Sn. Muhittin Böcek'e ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Korkuteli
Hizmet Müdürü Saliha Üstem'e teşekkür ediyoruz.” İfadeleri kullanıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mobil etkinlik otobüsü konser verdi
Cumhuriyetin 97. yıl dönümü kutlamaları kapsamında konserlerini sürdüren Antalya Büyükşehir Belediyesi Cumhuriyet Bandosu, dün Korkuteli’ndeydi.
Antalya Büyükşehir Belediyesinin mobil etkinlik otobüsü, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamaları kapsamında ilçeleri gezerek konser vermeye devam ediyor.
VATANDAŞLAR BÜYÜK BİR COŞKU YAŞADI
Belediyenin bando ve orkestrası ile yerel sanatçılardan oluşan Cumhuriyet Bandosu, mobil etkinlik otobüsüyle dün ilçemize gelerek konser verdi. Belediye ekipleri mobil etkinlik otobüsünün geçtiği yerlerde Türk bayrağı dağıtarak vatandaşların Cumhuriyet Bayramını kutladı. Ellerindeki Türk bayraklarıyla Cumhuriyet Bandosu'nun çaldığı şarkılara ve marşlara eşlik eden vatandaşlar büyük bir coşku yaşadı.
BİR DİZİ KONSER GERÇEKLEŞTİRDİ
CHP Korkuteli İlçe Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada; “Büyükşehir Belediyemizin Mobil Etkinlik Aracı 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı münasebetiyle İlçemizde Konser verdi. Antalya Büyükşehir Belediyesi Mobil Etkinlik Otobüsünde birbirinden güzel eserleri seslendiren sanatçılarımız 29 Ekim Cumhuriyet Bayramının coşkusunu hemşerilerimizle paylaşarak bir dizi konser gerçekleştirdi. Bu güzel etkinlik için Antalya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sn. Muhittin Böcek'e ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Korkuteli Hizmet Müdürü Saliha Üstem'e teşekkür ediyoruz.” İfadeleri kullanıldı.En Çok Okunan Haberler