SON DAKİKA
Hava Durumu

Öğretmenlerden Velilere Ziyaret

İlçemiz Okulları’ndan Zeynep Mustafa Kemer Ortaokulu Müdürü İsmail Uğurlu, öğretmenler ve Okul Aile Birliği Öğrencilerin ailelerini daha yakından tanımak maksadıyla yaptığı veli ziyaretlerine devam ediyor.

Haber Giriş Tarihi: 19.09.2020 11:14
Haber Güncellenme Tarihi: 19.09.2020 11:14
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
Öğretmenlerden Velilere Ziyaret

2020-2021 Yılı Eğitim Öğretime sayılı günler kala ilçemiz okullarından Zeynep – Mustafa Kemer Ortaokulu idareci ve öğretmenleri öğrencilerin başarı düzeyini arttırmak, öğrenci-öğretmen-veli ilişkisini sağlamlaştırmak, okulun vizyon ve misyonunu yerinde anlatmak amacıyla velileri ziyaret ediyor.

 

ZİYARETLER OLUMLU SONUÇLAR VERİYOR

Konu hakkında açıklama yapan okul müdürü İsmail Uğurlu, "Velilerimizi evlerinde veya işyerlerinde ziyaret ederek öğrenciler hakkında velilerimizden bilgi alıyoruz.  Veli ev ziyaretleri öğrencilerin başarıları konusunda olumlu sonuçlar veriyor. Bundan önce olduğu gibi bundan sonrada veli ziyaretlerini düzenli aralıklarla yapmaya devam edeceğiz." dedi. Uğurlu,  Çocukların durumlarını görüşebilmek, onlar için çalışma programlarını oluşturmak, çalışma ortamlarını gözden geçirmek, velilerle öğrenci sorunlarını paylaşabilmek, varsa çözüm yolları konusunda çalışmalar yapma konusunda fikir alış verişi yapmak amacıyla bu ziyaretlerin bulunmaz bir nimet olduğunu vurguladı. 
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.