SON DAKİKA
Hava Durumu

Polisten kasklı bisiklet sürücüne teşekkür

İlçemizde kasksız motosiklet kullanıcılarına sıkı denetim uygulayan İlçe Emniyet Müdürlüğü Şehir içi Trafik Denetleme ve Tescil Büro Ekipleri, geçtiğimiz günlerde kasklı bir bisiklet sürücüsüne duyarlılığından dolayı teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdiler.

Haber Giriş Tarihi: 05.08.2019 12:56
Haber Güncellenme Tarihi: 05.08.2019 12:56
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
Polisten kasklı bisiklet sürücüne teşekkür

İlçe Emniyet Müdürlüğü Şehir içi Trafik Denetleme ve Tescil Büro Amirliği ekipleri, kasksız motosiklet kullanıcılarına geçit vermiyorlar. 7 gün 24 saat ilçenin hemen hemen her yerinde uygulama yapıyorlar. Geçtiğimiz günlerde de yine kontrol yapan ekipler kasklı bir bisiklet sürücüsü ile fotoğraf çektirdiler. Ekipler duyarlılığından dolayı tebrik ettikleri bisiklet sürücüsü Osman Murat Kasimoğlu ile fotoğraf çektirdiler. Ve Kasimoğlu’nun bu davranışının herkese örnek olmasını istediler. Kasimoğlu; “ Ben çok uzun yıllardır bisiklet kullanıyorum. Profesyonel anlamda bisiklet kullanıcısıyım. Kask hem motosiklette hem de bisiklette çok önemli, arkadaşlarla bisiklet kullandığımız sırada memur beyler durdurup fotoğraf çekinmek istediler. Kask kullandığım için teşekkür ettiler. Kask hayat kurtarır mutlaka kullanılmalı.” dedi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.