İlçemizde kasksız motosiklet kullanıcılarına sıkı denetim uygulayan İlçe Emniyet Müdürlüğü Şehir içi Trafik Denetleme ve Tescil Büro Ekipleri, geçtiğimiz günlerde kasklı bir bisiklet sürücüsüne duyarlılığından dolayı teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdiler.
Haber Giriş Tarihi: 05.08.2019 12:56
Haber Güncellenme Tarihi: 05.08.2019 12:56
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.korkutelimanset.com
İlçe Emniyet Müdürlüğü Şehir içi Trafik Denetleme ve
Tescil Büro Amirliği ekipleri, kasksız motosiklet kullanıcılarına geçit
vermiyorlar. 7 gün 24 saat ilçenin hemen hemen her yerinde uygulama yapıyorlar.
Geçtiğimiz günlerde de yine kontrol yapan ekipler kasklı bir bisiklet sürücüsü
ile fotoğraf çektirdiler. Ekipler duyarlılığından dolayı tebrik ettikleri
bisiklet sürücüsü Osman Murat Kasimoğlu ile fotoğraf çektirdiler. Ve
Kasimoğlu’nun bu davranışının herkese örnek olmasını istediler. Kasimoğlu; “
Ben çok uzun yıllardır bisiklet kullanıyorum. Profesyonel anlamda bisiklet
kullanıcısıyım. Kask hem motosiklette hem de bisiklette çok önemli,
arkadaşlarla bisiklet kullandığımız sırada memur beyler durdurup fotoğraf
çekinmek istediler. Kask kullandığım için teşekkür ettiler. Kask hayat kurtarır
mutlaka kullanılmalı.” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Polisten kasklı bisiklet sürücüne teşekkür
İlçemizde kasksız motosiklet kullanıcılarına sıkı denetim uygulayan İlçe Emniyet Müdürlüğü Şehir içi Trafik Denetleme ve Tescil Büro Ekipleri, geçtiğimiz günlerde kasklı bir bisiklet sürücüsüne duyarlılığından dolayı teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdiler.
İlçe Emniyet Müdürlüğü Şehir içi Trafik Denetleme ve Tescil Büro Amirliği ekipleri, kasksız motosiklet kullanıcılarına geçit vermiyorlar. 7 gün 24 saat ilçenin hemen hemen her yerinde uygulama yapıyorlar. Geçtiğimiz günlerde de yine kontrol yapan ekipler kasklı bir bisiklet sürücüsü ile fotoğraf çektirdiler. Ekipler duyarlılığından dolayı tebrik ettikleri bisiklet sürücüsü Osman Murat Kasimoğlu ile fotoğraf çektirdiler. Ve Kasimoğlu’nun bu davranışının herkese örnek olmasını istediler. Kasimoğlu; “ Ben çok uzun yıllardır bisiklet kullanıyorum. Profesyonel anlamda bisiklet kullanıcısıyım. Kask hem motosiklette hem de bisiklette çok önemli, arkadaşlarla bisiklet kullandığımız sırada memur beyler durdurup fotoğraf çekinmek istediler. Kask kullandığım için teşekkür ettiler. Kask hayat kurtarır mutlaka kullanılmalı.” dedi.
En Çok Okunan Haberler